روزانه

گروه نو اندیشان سما و پرهام

حمایت از گروه نو اندیشان سما و پرهام نابغه های ایرانی

گروه نواندیشان

دو نوجوان دختر و پسر به نام سما و پرهام تحت نام گروه نواندیشان که قدرت عجیب و  غریب مغزشان را در برنامه عصر جدید به رخ مردم کشیدند و در نیمه نهایی با بی عدلی و جهل و نادانی سید بشیر حسینی  و آریا عظیمی نژاد حذف شدند تا بار دیگر به جهان ثابت شود که دنیا طبیعت بر مدار عدل نمی گردد.

حمایت از گروه نو اندیشان سما و پرهام

من به عنوان کسی که طرفدار فلسفه و تعقل است، حمایت کامل خود را از سما و پرهام نه تنها در برابر گروهی از سیرک بازان نمایشی که با آوردن دو بچه معلول به مرحله بعد راه یافتند اعلام میکنم بلکه آنها را در برابر پارسا خائف بالاتر میدانم. بی شک اگر سما برهانی در آینده یک مریم میرزاخانی در جهان خواهد بود و آن وقت به این روزهای حماقت باری که در ایران و برنامه عصر جدید احسان علیخانی گذراند می خندند. البته من اگر جای والدین آنها بودم به آنها پیشنهاد میکردم که نیم نگاهی هم به فلسفه داشته باشند تا از آنها یک ارسطو یا ابن سینای دیگری در جهان بدرخشد.

احساسات جاهلین به عقل دانایان غلبه دارد

مردم ایران متاسفانه مردمی شده اند که به دلیل عقب ماندگی در حوزه های مختلف و رشد در یک محیط ایزوله از نظر عقلی رو به زوال و افول هستند و احساسات آنها به عقلشان غلبه میکند. به راحتی با آوردن دو معلول جسمی حرکتی احساسات آنان برانگیخته میشود و این احساسات بر عقل آنان چیره میشود. متاسفانه داوران این برنامه نیز مانند آنان هستند و تنها رویا نونهالی به دلیل سن بالاتر میتواند تا حدی به احساسات زنانه خود غلبه کند.

به گفته افلاطون دموکراسی حکومت خران بر عاقلان است

افلاطون و بیشتر فلاسفه پس از سقراط به دموکراسی و خرد جمعی اعتقاد نداشتند چراکه همیشه جهل بشر به عقلانیت آنها می چربد و این نکته بارها و بارها در قرآن هم ذکر شده است که “اکثرهم جاهلون” یا “اکثرهم تا تعقلون” ، بنابرین حذف شما در برابر پارسا خائف و گروه سیرک بازان پسران خورشید در واقع پیروزی شما بود.  تصمیم اینکه دیگر در برنامه عصر جدید و برنامه های مشابه شرکت نکنید کاملا عاقلانه بود. سید بشیر حسینی هیچ استعدادی در هیچ زمینه ای ندارد، او فقط یک وراج است، و توان درک این را ندارد که خواندن در آینه چقدر سخت است و توان درک سختی آن رادیکال هایی که در هم ضرب شدند و خود زیر رادیکال دیگری قرار گرفته را ندارد که میگوید نسبت به اجرای قبلی پیشرفتی ندیده است. او یک احمق است.

 

آراسپ کاظمیان

میان عاشق و معشوق هیچ حائل نیست - تو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیز (حافظ)
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا