روزانهموسیقی

برای شهید سید خلیل عالی نژاد

سید خلیل عالی نژاد

لا حول ولا قوه الا بالله

شهید سید خلیل عالی نژادچه خسران و حسرت بزرگی است که مردان خدا را بعد از مرگشان بشناسی، شاید هیچ خسرانی بالاتر از این نباشد، مگر خسرانی که انسانی حضور کسی را در قید حیاتش درک کرده باشد و بعد آن را از دست بدهد، شهید خلیل عالی نژاد از مردان خدا بود، او یک عارف بی ادعا بود. او مجنون وار عاشق مولا علی (ع) بود. در سال ۸۰ توسط افرادی ناشناس در گوتنبرگ سوئد کشته شد و به مقام شهادت رسید.

پس از کشته شدن جسد وی سوزانده شد، درست همانند عرفایی مانند حسین ابن منصور حلاج و عین القضات همدانی.  این است که در بیوگرافی اینستگرامم نگاشته ام که معراج مردان سر دار است ! بگذار بقیه چرت و پرت بنویسند در بیوگرفیشان که نمود شخصیت روحیشان است. چند پست اخیر من در اینستاگرم و در سایت احساس میکنم نقطه مشترکی دارد! مرگی چنین میانه میدانم آرزوست.

 

 

آراسپ کاظمیان

میان عاشق و معشوق هیچ حائل نیست - تو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیز (حافظ)

‫۲ دیدگاه ها

  1. میدونی، از این حالم بهم میخوره که همه کارهات ادا و اطوار است . اگه واقعا دنبال عرفان بودی زرتی سایت نمیزدی و خودنمایی کنی 

    1. آهای زکی! من زرتی سایت نزدم، بی سواد اینجا رو ببین تا بفهمی این سایت حد اقل ده سال پیش ساخته شده: http://whois.irdomain.com/kazemian.net 
      دوما من مدعی عارف بودن نبودم و ادعای دنبال عرفان بودن نکردم!  بعدش هم من با این همه فالوور اینستاگرم نیاز به سایت ندارم، اگه دنبال خودنمایی جلو یه مشت خر و گاو بودم که همون خر و گاو ها تو اینستاگرم هستند و من رو میشناسن و من میتونم باهاشون در ارتباط باشم ، مخشون رو بزنم یا هر کار خواستم بکنم. چه نیازی به سایت دارم که یه غریبه از یه جای دنیا تو گوگل سرچ کنه و سایت رو پیدا کنه.  هویتم مشخصه میبینی؟ اسمم آراسپ کاظمیان هست، مثل تو اسمم  ممممممممممممممم نیست!  مثل تو ترسو و بدبخت  نیستم. مگر چند درصد مطالب سایت من مربوط به شخص منه؟ که خودنمایی باشه؟  واسه خودنمایی اینستاگرم ساخته شده! واسه چسی اومدن و عکس انداختن تو خارج و پز دادن اینستاگرم هست. پست از ابولحسن خرقانی گذاشتن ادا اطوار و خودننماییه؟  هر کی هستی ، باید بهت بگم که خر پیش تو افلاطونه. 

دکمه بازگشت به بالا