سهم من از زادروزم

I turned into 40

Shit I had to remove everything I had written

.This picture reflects some stupid  congratulation messages on my birthday

 

ارغوان میبینی ؟

به تماشاگه ویرانی ما آمده اند.

 مانده ایم تا ببینیم : نبودن را !

آخر قصه شنودن را !

نوشته‌های مرتبط