روزانه

دنیای این روزهای من

در این روزها (تیر و مرداد ۹۳) که شاهد نسل کشی رژیم صهیونیستی اسرائیل در نوار  غزه هستیم. فعالیت های من بیشتر بر روی پشتیبانی و نوعی جنگ سایبری در دفاع از مظلومین غزه در شبکه های اجتماعی مخصوصا فیس بوک منعطف شده است و اگر زمانی داشته باشم بر روی www.ezaban.com کار می کنم.

جنایات وحشیانه اسرائیل و حمله به مدارس که بچه های بی گناه و افراد غیر نظامی در آن پناه گرفته اند، هیچ هدفی را دنبال نمی کند جز نسل کشی مسلمانان. بیان اهدافی مانند نابودی نیروی نظامی حماس و تونل های زیر زمینی آن کاملا بی مورد است. رژیم صهیونیسم در حال نسل کشی مسلمانان باریکه غزه هست. ویدئو هایی از اپوزوسیون های مردمی در لندن، نیویورک و جاهای دیگر دنیا که در یوتیوب مشاهده کردم شاهد این حقیقت است که خود یهودیان به غیر قانونی بودن رژیم صهیونیسم اعتراف می کنند و از آن انزجار دارند و می گویند که این رژیم نام یهود را خراب کرده است و آن سرزمین به فلسطینیان تعلق دارد. احساس می کنم که دولت اسرائیل طی ۱۰ سال آینده نابود می شود و این نابودی از درون خودش ناشی می شود. ان شاء الله

از طرفی جنایات و آدم کشی های گروه های تکفیری داعش در سوریه و عراق، برای تفرقه بین شیعه و سنی را شاهد هستیم که آنها هم با نام الله و محمد رسول الله (ص) بزرگترین ضربه ها را به اسلام می زنند. درست مانند رژیم صهیونیسم و دین یهود!

وقت کمتری دارم تا سایت شخصی خودم را به روز کنم. دنیا این روزهای من هم مانند دنیای بیرون آشفته است. از آنجا که وقت کمتری دارم تا به شعر و ادب پارسی بپردازم به شعری منتسب به حافظ بسنده می کنم که بی تناسب با دنیای این روزهای ما نیست:

این چه شوریست که در دور قمر میبینم
همه آفاق پر از فتنه و شر میبینم هرکسی روز بهی می طلبد از ایام
علت آن است که هر روز بدتر میبینم ابلهان را همه شربت ز گلاب و قند است
قوت دانا همه از خون جگر میبینم اسب تازی شده مجروح به زیر پالان
طوق زرین همه بر گردن خر میبینیم دختران را همه در جنگ و جدل با مادر
پسران را همه بد خواه پدر میبینم

هیچ رحمی نه برادر به برادر دارد
هیچ شفقت نه پدر را به پسر میبینم

پند حافظ بشنو خواجه برو نیکی کن
که من این پند به از گنج و گوهر میبینم

 

آراسپ کاظمیان

میان عاشق و معشوق هیچ حائل نیست - تو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیز (حافظ)
دکمه بازگشت به بالا