خانه » دشمنی با روانشناسی » ابراهیم فیاض جامعه شناسی با افکار سکسوالیته
ابراهیم فیاض

ابراهیم فیاض جامعه شناسی با افکار سکسوالیته

قبل از هر چیز باید از وجه اشتراک روانشناسی و جامعه شناسی بگوییم. جامعه شناسی روانشناسی کلان است، اگر روانشناسی به تک تک افراد می پردازد، جامعه شناسی تک تک افراد را در کنار هم قرار میدهد و آن را میکاود. تمامی دشمنی هایی که فلاسفه با روانشناسان داشته و دارند با جامعه شناسان هم دارند و خود آنان هم با عقل گرایی و روانشناسی دشمنند، یکی از بزرگترین نمونه های بارز این جامعه شناسان روانپریش دکتر ابراهیم فیاض است.

قبل از دیدن ویدئو ، به برخی از تهمت هایی که ایشان بی پرده نثار فلاسفه و حتی بزرگان حکمت و عرفان میکنند را بر میشمارم:

۱- توهین به حضرت حافظ شیرازی  ، مولانا و سعدی که این اشعار همه بچه بازی و سکسی است.

۲- توهین به فلسفه ملاصدرا ، ملاهادی سبزه واری، دکتر ابراهیمی دینانی، دکتر عوانی، دکتر نصر و کسانی که پیرو فلاسفه صدرایی هستند، به وضوح میگوید که این فلسفه فلسفه بچه بازی و هموسکچوالیتی است و باید ریشه کن شود به فلسفه شیخ انصاری پرداخته شود.

۳- غضب نهفته به حضرت علامه طباطبایی به دلیل اینکه دکتر شریعتی که او هم یک جامعه شناس بود را کافر خطاب کرده بود.

۴- دشمنی با عقلگرایی در فلسفه یونان باستان و تهمت به سقراط ، افلاطون و ارسطو که همگی به بچه ها تجاوز جنسی میکردند، چنین چیزی در هیچ کجای دنیا مطرح نشده ، استدلال او به چند نقاشی و مجسمه است که البته فلسفه عریانی تمامی مجسمه های یونان و رم باستان چیز دیگری است که در این مبحث نمی گنجد.

قبل از دیدن ویدئو به این فکر کنید که چرا روانشناسان و جامعه شناسان بیش از هر کسی ذهنشان و فکرشان در زیر شکم است!  چه از کسی که زنی را مجاب به طلاق توافقی و ازدواج با او میکند و چه روانشناس اسلامی در مشهد (نام او را نمیبرم) که طلاق را برای زوجین تجویز میکند و زن ها را بعد از طلاق به صورت صیغه به عقد خود در می آورد (در حالی که ما چیزی به نام روانشناسی اسلامی نداریم و روانشناسی غربی از زیگموند فروید الهه ی سکس شروع شد). 

چرا همجنسگرایی در زنان و دختران روانشناس بسیار زیاد است و حتی مردانی که  این رشته را خوانده اند بیش از هر چیز به سکس فکر میکنند ، مانند دکتر هلاکویی و ابراهیم فیاض؟  چرا آنان با عقلگرایی و فلسفه که از عالم طبیعت و عالم ناسوت بالا میرود و به متافیزیک و عالم عقل میرسد دشمنند؟ و همه چیز را در این دنیا می بینند. به ویدئوی زیر توجه کنید: 

 

ابراهیم فیاض و حسن عباسی و امثالهم از چه چیزی میترسند؟

در یک کلمه: امام خمینی ! 

امام خمینی هنوز یک تابوی بزرگ است که اینان توان شکستن آن را ندارند. شاید بتواند به شاگردان علامه طباطبایی و آیت الله روح الله خمینی مانند دکتر دینانی و اعوانی و دکتر نصر بتازند. اما وقتی به نام امام خمینی میرسند لرزه بر اندامشان می افتد. حتی از مرده او هم میترسد.

خطاب به ابراهیم فیاض:

ما پیروان مکتب صدرایی و عاشقان حضرت حافظ و مولانا نه تنها از تو هراسی نداریم بلکه تمام پته های شما رو روی آب میریزیم.  امام خمینی در اواخر عمر و پس از نامه به گورباچوف و دعوت او به اینکه علمای خود را جمع کنید تا حکمت متعالیه ملاصدرا را بخوانند فرمود که بالاترین کتابی که پس از قرآن خوانده است: اسفار اربعه حضرت صدرالمتالهین ملاصدرای شیرازی بوده است.

امام خمینی(ره) در شرح چهل حدیث، ملاصدرا را فخر شیعه معرفی می‌کند و او را چنین لقب می‌دهد: «و جناب محقق فلاسفه و فخر طایفه حقه، صدر المتألهین، رضوان الله علیه» و در پاسخ به حسنین هیکل که از دلایل شکل‌گیری انقلاب اسلامی و چهره‌هایی که بر امام خمینی(ره) اثر گذاشته‌اند می‌پرسد، امام راحل صدرالمتألهین را یکی از شخصیت‌های اثرگذار بر خود معرفی می‌کنند.

مرحوم آیت الله سید احمد فهری در مقدمه ترجمه شرح دعای سحر امام خمینی(ره) درباره حساسیت امام نسبت به ملاصدرا می‌نویسد: «امام خمینی(ره) از میان حکما و عرفای گذشته علاقه خاصی به صدرالمتألهین دارد و او را فردی محقق و متخصص که بسیاری از معارف را فهمیده و چشیده و مشکلات و مسائل را حل کرده است می‏داند. شنیده‌‏ام که روزی در درس به عنوان تجلیل از مقام این فیلسوف عارف و در زمینه تقدیر از علم و توبیخ کوته فکران که پیوسته درباره او سخنان ناشایست می‌گویند چنین فرموده است: «ملاصدرا و ما ادراک ما ملاصدرا! او مشکلاتی را که بوعلی به حل آن‏ در بحث معاد موفق نشده بود حل کرده است»!

امام در پیام مهم و تاریخی خود میخائیل گورباچف می‌نویسد: «از اساتید بزرگ بخواهید تا به حکمت متعالیه صدرالمتألّهین – رضوان الله تعالی علیه و حشره الله مع النبیین و الصالحین- مراجعه نمایند، تا معلوم گردد که: حقیقت علم همانا وجودی است مجرد از ماده، و هر گونه اندیشه از ماده منزه است و به احکام ماده محکوم نخواهد شد».

البته ابراهیم فیاض چون نمیتواند از تابوی امام خمینی بگذرد و آن را بشکند و از آن رد شود و جرات این کار را ندارد: میگوید امام خمینی از ملاصدرا رد شده بود و امام را بالاتر از ملاصدرا میداند و این چیزی است که دروغ محض است و همانطور که قبلا عرض شد، دروغ یکی از ابزار در دست روانشناسان و جامعه شناسان است که رفتار را از مردم بیرون بکشند با مکر و حیله. و همین دروغ در علم سیاست هم رکن اصلی را بازی میکند، برای همین فلاسفه اهل سیاست هم نبودند و همیشه قربانی سیاست بودند. 

همچنین ببینید

بچه ها دروغ را باور میکنند

بچه ها دروغ را باور میکنند زمان کودکی ما اینها بابانئلی بود. خیلی خوشمزه تر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.